Anmäl alla garantifel till Hökerum

Det är en del av er som haft problem med era lås och bland annat blivit utelåsta. Så fort den här typen av problem uppstår ska ni kontakta Hökerum för att felanmäla.

Det är då även Hökerum som ska stå för eventuella kostnader för att åtgärda problemet. Ni som tidigare haft dessa problem kan i efterhand kontakta Hökerum så att de blir medvetna om garantifelen gällande era lås. 

Ni kontaktar Hökerum på:

0734-60 90 04 eller kundservice@hokerumbygg.se

Vid akuta garantifel under kvällar och helger hänvisar Hökerum till Rörjouren: 040-466 990

Ovanstående kontaktuppgifter gäller även vid andra typer av fel som rör garantiärenden, som fel på funktioner i bostaden. Det är viktigt att alla felanmälningar gällande garantiärenden går via Hökerum och inte via Bredablick. Hökerum kan i de fall som garantifel gått via Bredablick hävda att de inte tagit del av anmälningar och därmed inte vidtagit åtgärder.

Det är som ni säkert förstår även oerhört viktigt att ni anmäler samtliga fel som ni upptäcker så att Hökerum kan åtgärda dessa innan garantitiden löper ut. 

Kontakta gärna styrelsen vid ytterligare frågor kring detta. 

Mvh

Styrelsen

 

 

10 Jan

Kö till våra parkeringsplatser

Vi har för närvarande kö till våra parkeringsplatser i garaget. Det finns dock möjlighet att hyra andra parkeringsplatser i västra hamnen, se exempelvis nedan information från en annan förening: Just nu så välkomnar vi intresseanmälningar till lediga parkeringsplatser på Ankarsgatan, beläget nära Turning Torso. Vi erbjuder även laddstationer till elbilar. För frågor eller mer information så är ni välkomna att kontakta mig via PM: bremberg76@msn.com Mvh Henrik Parkeringsansvarig Skansen 3

18 Dec

Information från Com Hem

Gällande pågående förhandlingar med Telia

25 Nov

Resultat efter radonmätningarna

Under kvartal 1 2019 utförde Bredablick en radonmätning i Brf Ankarparkens fastigheter.